Lancome- orange fashionista







Här är ännu ett av Lancomes Color fever läppstift. Jag har tidigare visat Beige coutore. I det inlägger skriver jag lite mer om helhetsintrycket, designen osv.
Detta är ett creme stift i en lagom orange färg, sticker ut lite mer än det vanliga röda, men är ändå ganska safe tycker jag. Det glider på fint och jag upplever det som att det har en utjämnande effekt på läpparna och döljer rynkorna på dem. Känns återfuktande och skönt att bära, till detta rekomenderar jag dock en läppenna under för att det ska hålla sig inom ramen. Ett läppstift jag kommer bära flitigt i sommar med lite färg på huden!

kostar ca 300 kr.

Eng: Here is another one of Lancome Color Fever lipstick. I have previously shown Beige coutore. In that posts I write some more about the overall impression, design and so on.
This is a cream pin of a moderate orange, sticks out a bit more than the usual red, but is still quite safe I think. It glides on nicely and I find it to have an equalizing effect on the lips and hide wrinkles on them. Feels moisturizing and comfortable to wear, to that I recommend, however, a lip pencil in order for it to stay within the frame. A lipstick I wear frequently in the summer with some color on your skin!

costs about 300 SEK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!