Daisy by Marc Jacobs




Jag har blivit med ny parfym! Marc jacobs Daisy doftar så underbart, jag föll för den med en gång, den är så fräsh! Dessutom är flaskan supersöt!
Såhär beskrivs den på eleven:
Daisy från Marc Jacobs är strålande och förtrollande. Det är en sprudlande blommig bukett med en fräsch, livfull kant. Doften öppnar med hallon, violblad och grapefrukt för att övergå till viol, jasmin och gardenia. Doften avslutas med en bas av vanilj, mysk och vita träslag.
Jag skaffade boxen, så förutom parfymen fick jag även en lotion med samma doft, plus en liten,liten söt flaska av parfymen som jag gav till mamma.

Parfymen är som sagt helt ljuvlig, men jag blev lite beviken på hållbarheten, jag tycker den försvinner ganska fort för att vara en parfym av den klassen. Problemet är ju dock enkelt löst genom att även använda lotionen. I vilket fall är doften så underbar att jag förlåter hållbarheten.

Jag hittar ingen prisuppgift på hela boxen då dem har utgått, men 50 ml av parfymen kostar 645 kr och enbart lotion kostar 360 kr.
Just nu kan ni dock köpa en liknande presentask med samma parfym HÄR för enbart 325 kr!
Innehåller, Innehåller EdT 50 ml, Body Lotion 75 ml och Shower Gel 75 ml.

Eng: I have been with my perfume! Marc Jacobs Daisy smells so wonderful, I fell for it right away, it's so fresh for! In addition, the bottle is super cute!
Here's how it is described on the student:
Daisy by Marc Jacobs is radiant and enchanting. It is a vibrant floral bouquet with a fresh, vibrant edge. The scent opens with raspberry, violet leaves and grapefruit to turn to violet, jasmine and gardenia. The scent ends with a base of vanilla, musk and white woods.
I got the box, so in addition to the perfume I was also a lotion with the same scent, plus a tiny little cute bottle of perfume that I gave to Mom.

Perfume is like saying quite lovely, but I was a little beviken on sustainability, I think it will disappear pretty fast for being a perfume of that class. The problem is, however, easily solved by also using the lotion. In vikket cases, the smell so wonderful that I will forgive their preservation.

I can not find a quote for the whole box when it was paid, but 50 ml of perfume will cost 645 dollars and only lotion costs 360 SEK.
Right now you may be buying a similar gift box with the same perfume HERE for only 325 Euro!
Contains, Contains EDT 50ml, Body Lotion 75ml and Shower Gel 75 ml.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!