Youtube tip- wedding nails

 Young nails har massor av bra tutorials på youtube, ofta tar jag dock bort ljudet eftersom jag tycker Greg talar så överdrivet ibland, det kan kännas mer som reklam än en tutorial. Visserligen görs de förstås i marknadsföringssyfte men jag kan inte låta bli att störa mig lite.. Deras produkter verkar dock vara helt underbara! Jag testade att gå och få naglarna gjorda på en salong som använde sig av deras produkter och jag gillade verkligen vad jag såg! Ska jag någon gång utbilda mig inom naglar tror jag det blir hos en skola som använder just det märket!
 
Här är två klipp som visar annorluna men ändå stilrena naglar som passar till bröllop!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!