You gor your million dollar contact

Hej! Tog mig i kragen och slängde ihop en sminkning! Jag brukar klaga på att färger ofta försvinner på bild, men
denna gång var det ärligt talat lite till min fördel, tycker själv att denna sminkning blev ganska messy.. Vilket visserligen inte är märkligt med tanka på hur snabbt jag slängde ihop den bara för att ha något att visa och sedan tvätta bort allt igen! Synd dock att den gröna skuggan inte kommer fram som den borde, den är verkligen superskimmrig och helt fantastisk!
 Alla skuggor är från 120 paletten.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bloggshopen

Hej fina! kika in min blogg om du vill vinna ettpar vita flatforms skor, fynda det senaste modet inom bloggvärlden eller bara inspireras. Välkommen in och ha det underbart! Kram

2012-08-17 @ 10:58:30
URL: http://traderare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!