soak off gel- kiss the bride

Idag var min underbara vän Melina här för att göra om naglarna. Hon har testat akryl tidigare (inte hos mig) och upplevde att det slet mycket på nageln så vi gör ingen förlängning utan bara en lätt stärkning med soak off gel.
 
Färgen hon hade när hon kom heter hibiscus och den har hon haft i en månad nu! Ordentlig utväxt, men som ni ser sitter den bra på alla förutom en nagel! Jag är så imponerad och kommer nog föreslå detta för kunder som vill ha förstärkning i framtiden!
 
Före:
 
 
Som naglarna har vuxit!! Vi ska få alla jämnlånga och fixa en snyggare form så småningom också, men det tar förstås lite tid när det är den naturliga nageln och det inte går att bygga formen.
 
Efter:
 
 
På kom det härliga lacket från orly, kiss the bride! En riktigt härlig och fräsh färg, tror den kommer sitta på de flesta av mina väninnors naglar snart! Det blir spännande att se hur länge detta håller, färgen hibiscus som hon hade tidigare är av märket star nail.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tyra Sjöstedt's nya fanblogg

Hejsan! Vilken fin blogg du har :)

Tänkte bara tips om att Tyra Sjöstedt har en ny fanblogg. Som du kanske känner igen från hennes förra?

Skulle vara jättekul om du ville slänga in en snabb liten söt kommenar :'D

Kram!

2012-08-10 @ 15:51:03
URL: http://tyrasfansida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!