Akrylnaglar- mix all the good things!

Eftersom jag inte trivdes särskilt bra med mina senaste naglar passade jag på att ta bort dem när jag jobbade natt för några dagar sedan och gjorde nya! Denna gång gjorde jag dem med hjälp av formar som passar mycket bättre då ens naturliga naglar har fått lite längd.
Jag är nöjd med formen och särskilt högerhanden då jag ofta har problem med att bygga med vänstern. Denna gång är det knappt någon märkbar skillnad på höger och vänster hand!
 
 
Tjusigt att jag börjat ta bild med dröm-stenen eller vad? ;) Naglar att drömma om.. haha
 
 

Kommentarer
Postat av: Michan- Beauty by M

Galet snygga naglar! :D

Svar: Tack snälla, söta du!!
Sara

2012-08-02 @ 19:34:19
URL: http://beautybym.se
Postat av: Tussie & London - we dream of becoming champions

Sv; Säger du t.ex "Jag älskar de"? Man säger ju "Jag älskar dom" (skrivs dem) och inte de.. Jag går faktiskt i skolan ;)

Svar: Du får nog läsa min kommentar igen, jag skrev ju till dig att det ska vara jag älskar "dem".. Så det var ju en märklig fråga från ditt håll. Jag tror säkert att du går i skolan men du gör i de flesta fall fel genomgående i hela din blogg. Ta det positivt och se det som en chans att utvecklas istället.. Kan också meddela att det är ett otroligt vanligt fel, så jag menade inte att du är dum på något vis! Går du i skolan har du säkert en lärare som kan ge bra regler för hur det ska vara.
Sara

2012-08-02 @ 21:27:30
URL: http://londonryttaren.blogg.se
Postat av: Tussie & London - we dream of becoming champions

Sv; (:

2012-08-03 @ 07:37:55
URL: http://londonryttaren.blogg.se
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Tusen, tusen tack fina du! :) Vad glad jag blir. :) Kram!

2012-08-05 @ 20:28:14
URL: http://www.detvarmindag.se
Postat av: Linda

Otroligt snyggt! du har inte lust att ladda upp en video på när du gör en sådan snygg nagel? :)

Svar: tack söta! det skulle jag absolut kunna göra när jag får tid! Ska försöka komma ihåg det! :)
Sara

2012-08-08 @ 00:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!