akrylnaglar- Lady Stardust

Nu har goa Jessica haft sina naglar i 3 veckor, vid den tiden brukar det vara dags att göra om naglarna om man vill hålla dem fräsha utan alltför tydlig utväxt, speciellt om man är nagelbitare!
 
Före
Lite utväxt som ni ser, dock inga släpp!
 
 
Efter bortfilning:
Jag använder elfilen för att fila bort så mycket material som möjligt, detta sliter minst på de naturliga naglarna som får fortsätta växa under materialet! Sedan är det bara att lägga en ny design över!
 
Denna gång fick jag i princip välja design själv, men jag vissa innan att hon förstås ville ha stjärnor och var sugen på fransk, så det passade bra med dessa! (bildbomb)
 
 
Jag tror fasiken det blir liknande på mig snart! Vanliga franska är så eleganta, men för tråkiga för mig, lite glitter gör susen! Stjärnbandet är från stickers med olika kedjor jag köpt på tradera, jättefina och kanon att de går att forma längst smile line!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: LADYJ

fan vad snyggt det blev! var hitta du så små stjärnor och ploppar?? as nice! sen undrar jag, när du använder elfilen, känner inte kunden av att det blir rätt varmt av den på nageln? jag tycker typ att det går snabbare att få av akrylen för hand med fil.. jätte konstigt, jag gör nått fel haha =)

Svar: tack! Dessa är en hel stickers, så stjärnorna och plupparna sitter ihop! Har flera andra som ser ut som kedjor och liknande, hittade på tradera tror jag :)Är olika, vissa känner ingenting, men en jag gör på är superkänslig, så får flytta runt på nageln jättemycket, ta en annan nagel och gå tillbaka till den första osv..
Oj, alltså jag tycker det tar jäkla tid att få av akrylen med elfil också, för hand får jag sitta i flera timmar! Och då är ändå naglarna tunna när jag börjar :( Men har du ett sandpapperbit på elfilen så är det många som upplever att de bränner mer, så du skulle ju kunna testa att byta isf :)
Sara

2012-09-20 @ 23:56:24
URL: http://ladyj.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!