La Femme glitter eyeshadow








När jag var inne på mitt kära Eko hallen för några dagar kunde jag naturligtvis inte låta bli att kika på deras skönhetsprylar som ligger i fyndlådorna. Jag brukar inte köpa något där, men denna gång fångade dessa ögonskuggor mitt intresse. De är riktigt svåra att fånga på bild, det är mycket skimmer i, men de är även ordentligt glittriga!



Det är som sagt riktigt svårt att fånga glittret på bild i de flesta skuggor vilket är synd då de verkligen glittrar rejält!
Här kommer närbilder på skuggorna.


Här är de första tre skuggorna som går i en mörk, varm orange, en kall beige/dimrosa och en cerise, alla med massor av glitter!



De andra tre nyanserna går i starkare orange, brunt och grått, även dessa fullspäckade med glitter förstås!

De är inte kvalitétsskuggor direkt, vilket känns både på doft och formula, jag var givetvis beredd på det då oriset för paletten var 30 kr om jag inte minns helt fel! Jag gillar dock att de är så fullspäckade med glitter, jag tror jag ska köpa fler nyanser då dessa kommer passa SÅ bra till partysminkningar! Det krävs en klibbig primer för att glitterpartiklarna ska fästa så bra som möjligt, jag körde med HTL platina från MUS, vilket fungerade kanon. Det ska bli så spännande att sminka med denna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!