Lancome- beige coutore




När det kommer till läppstift är jag den typ av person som genast drar mig till de lite mer uppseendeväckande nyanserna, men jag har sista tiden börjat inse det fina med nudie färgade läppar. Jag har varit på jakt efter det ultimata stiftet som passar att bäras till allt. Vilket visade sig ta sin tid, de flesta nudie färger är för ljusa för mina läppar.
Så fann jag detta, Lancome nr 218- beige coutore och jag är kär!
Jag älskar allt med detta läppstift, hylsans utformning känns lyxig, jag gillar att två sidor av hylsan är lite transparenta, som fönster att kika genom.
Själva stiftet är krämigt och glansigt, glider mjukt och smidigt på läpparna och har ett svagt skimmer i sig. Det klarar sig fint utan läppenna, blöder inte och sittar bra. Det klarar dessutom av lite fnas på läpparna utan att ge en annan nyans i vecken.
Läpparna känns härligt återfuktade och det finns ingen tillstymmelse till den där smuliga känslan vissa stift ger.

En klar favorit helt enkelt! Kostar ca 300 kr.

Eng: When it comes to lipstick, I'm the type of person who instantly draws me to the more sensational nuances, but I have recently begun to recognize the beauty of Nudie colored lips. I've been looking for the ultimate lipstick that suits to be worn at all. Which turned out to take some time, most Nudie colors are too bright for my lips.
So I found this, Lancome No 218 - beige coutore and I'm in love!
I love everything about this lipstick, the sleeve design feels luxurious, I like two sides of the sleeve is a bit transparent, that window to peek through.
The actual pin is creamy and glossy, glide smoothly on the lips and has a slight shimmer in it. It will do just fine without lip liner, do not bleed and fit well. It is capable also of little SHUCK on the lips without giving a different nuance in the folds.
Lips feels wonderfully moisturised and there is no shred of that crumbly feeling some pins provide.

A clear favorite, simply!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!