you attention whore

 
Efter att jag hittat eyelinern i mina drömmar (från Gina tricot) har jag varit lite inspirerad till sminkningar med fokus på eyeliner, inget passar bättre till det än färgglada läppar! Jag går lite blygsamt ut med denna, en vanlig tunn eyeliner och en extra linje vilken fungerar lite som ett fusk till längre fransar. Denna gång hade jag möjlighet att ta bilder i dagsljus utan blixt, äntligen!
På läpparna har jag enbart ett läppglans från Pierre rené, nr 27, sjukt hur mycket färg det är i detta glans! Dock är läppenna i konturerna ett måste märkte jag under dagen, det läcker givetvis något otroligt, men vad kan man förvänta sig av ett glans? Jag fick det av mamma efter att min sjuåriga lillebror hade sagt till henne att han tyckte hon var för gamal för den färgen och att hon kanske borde ge det till mig. Haha, härliga kille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!