Big fat bass

 
Jag tror detta är en sminkning från i lördags, jag har använt sleeks natural palett till ögonen. Som ni ser är jag verkligen inne på mer naturliga och jordnära färger till ögonen just nu. I övrigt är jag fruktansvärt oinspirerad när det gäller smink, intresset har svalnat ordentligt, kanske har det att göra med hur mitt liv fullkomligen kastats om sista tiden? Jag tycker så myket annat är mer viktigt, jag lägger hellre tid och pengar på aktiviteter med vänner, träning, resor och liknande. Därför får vi se lite hur det blir med bloggen nu ett tag framöver, men än så länge har jag kvar den ett tag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!