Tillbakablick året 2012, Mars

I Mars månad började solen titta fram och jag satt ofta på balkongen i duntäcke och solade ansiktet vilket resulterade i lite färg och fräknar på mitt likbleka ansikte!
 
Jag gjorde flera stilrena sminkningar som passade bra till min nya frisyr, jag köpte också mitt första efterlängtade läppstift från Illmasqua. I ett inlägg visade jag enkel countoring och hur mycket mer liv det ger ditt ansikte, jag gillar verkligen skillnaden!
Jag riktar en liten känga mot elf då de tar fram en palett ögonskuggor som utformats väldigt likt wet´n wild och diskuterar eventuellt varumärkesintrång. Den irritationen blir dock inte så långvarig då de har vissa prisbelönta godingar i sitt sortiment, mineral boostern hyllas i ett eget inlägg, och jag håller den lika kär idag! Jag var snabb med att köpa de hypade "violent lips", en typ av gnuggis till läpparna. Särskilt välanvända blev de inte, men det var absolut roligt och annorlunda!
Jag fortsätter samarbetet med Nailsnstuff och gjorde bland annat en rolig sminkning till läpparna, denna månad börjar jag också på en challange och gör en uppskattad sminkning med tema "the preppy girl". Den utmaningen är jag fortfarande inte klar med, skäms!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!