Tillbakablick året 2012, Juni

I Juni åkte jag med min sambo och vänner till Malta i en vecks, ett härligt land och välbehövd semester! Jag hade fullt upp ett tag med att göra massor av naglar till balen, jag hade även en sminkning. Tyvärr hade jag inte möjlughet att ta bra vilder, vilket var trist!
 
Jag hittade en fantastisk skönhetsblogg som jag tipsade om, lika snabbt glömde jag dock bort den, så nu har jag flera månader att bläddra igenom! Inför balen blev det franska naglar i ett kör, det var härligt med alla glada tjejer, men jag fick stressa för att hinna och tröttnade ärligt talat på franska. Mina egna naglar var roligare att göra, en härlig gul färg med 3D blommor passade fint till Malta resan!
Jag skrev också om en glittrig palett från la Femme, tyvärr skulle det visa sig att jag var lite för ivrig om att skriva om den och hann inte testa den ordentligt, glittret fanns endast på översta lagret av skuggan, så den paletten var inte mycket att hurra för. En lärdom rikare, och nu ser jag till att testa produkter bättre innan jag skriver om dem. Den paletten fick i alla fall vara med i en härlig sminkning jag blev väldigt nöjd över.

Kommentarer
Postat av: Alvas Skönhetsblogg

Kul med tillbakablick! =)

2013-01-06 @ 09:41:50
URL: http://modeflickan.se/alvaasp
Postat av: natta

sv: Ja jag kör med fri stång nu men det är svårt med tekniken, jag svankar och är för mycket framåtlutad. Jag ska prata med en instruktör nästa vecka som ska få vara med och visa mig så jag gör rätt. Samma med marklyft, så man inte skadar ryggen :)

coolt att din video fick så många view! :D kram

Svar: ah, ja med det är ju klurigt som sagt! Jag har tur, min sambo är elitidrottare inom just styrkelyft, så har fått bra hjälp med tekniken med en gång, men annars är det lätt att lägga sig till med ovanor. Körde raka marklyft för första gången för ngon vecka sedan, jäklar vad det tog på både ben och rygg! :)
Sara

2013-01-10 @ 22:21:51
URL: http://naatta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!