Tillbakablick året 2012, Februari

Februari var en lugn månad på bloggen, det blev flera inspirationsinlägg och mestadels neutrala sminkningar.
 
Jag hittade många inspirerande nageldesigner till våren, tyvärr blev inte särskilt många satta i verklighet, jag hade även ett inspirationskollage med rött tema. Under denna månad började jag och Antonija som driver nailsnstuff samarbeta och gjorde sminkningar/nageldesigner inspirerade av varandra, vilket var både givande och roligt! Jag gjorde en vacker håruppsättning till en bal på sköna Sandra! Jag hade även en frågestund på bloggen, det var inte så värst många frågor som trillade in,men där fick ni veta lite mer om mig och jag berättade bland annat om mina älskade hundar Ängla och Chicco.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!