Youtube tip- ombre tutorial


Kommentarer
Postat av: lejla

sv: Ja,jag läste något om dom på en blogg och jag visste inte riktigt om det stämde eller om det bara var rykten,man blir ju en aning lurad nästan. Ska ta och uppdatera inlägget kan ju vara bra att man sprider det också! Finns ju andra organisationer som verkar seriösare om man ska tolka det så,men det är ju bra att Kony blir synlig iaf! Tack för kommentaren Sara!

2012-03-12 @ 21:57:13
Postat av: le

2012-03-13 @ 20:42:18
Postat av: Lejla

får ursäkta för kommentaren där över,hehe. Nä men det är verkligen onödigt och tråkigt. Som om det inte redan finns tillräckligt med skit så kommer detta mitt på allt,det är verkligen synd hoppas verkligen att folk ser länken du skickade till mig och att även den sprids,för videon var ju verkligen gripande. Man blir nästan lite för positiv till en förening bara för att dom lyckas beröra så många!

2012-03-13 @ 20:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!