challange, day one-The usual





Idag började jag med 30-dagars utmaningen som består av olika sminkteman som skall utföras varje dag i 30 dagar. Jag kommer som jag skrev när jag presenterade utmaningen inte ha möjlighet att göra en sminkning varje dag, utan jag uppdaterar lite vart efter.
Idag var alltså ledorden "the usual", och en sådan sminkning kändes inte allt för svår att knåpa ihop, är smidigt med något som fungerar att bäras även på publika områden!
Sminkningen består av ifyllda bryn, fransmarkering, mascara,en naturlig skugga på locket och lätt ifylld globlinje. Väldigt usual tycker jag!

Eng: Today I started with 30-day challenge that consists of different make-up themes to be performed every day for 30 days. I come as I wrote when I presented the challenge of not having the opportunity to do a makeup every day, but I update a little as you go.
Today was thus motto "the usual", and such a make-up was not too difficult to put together, is smooth with something that works to be worn even in public areas!
Makeup consists of filled-in brows, lash marker, mascara, a natural shade on the lid and light filled the crease. Very usual, I think!

Kommentarer
Postat av: ▼SandraKarlsson

riktigt bra blogg och snygg sminkning! :)

2012-03-07 @ 19:04:17
URL: http://karlssonnsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!