Akrylnaglar- glittriga leopardnaglar

Igårkväll gjorde jag nya naglar på Sandra, de vi gjorde sist höll tyvärr inte så bra.. Denna gången gjorde jag dem kortare och tjockare, hon jobbar med montering så det är lite knepigt att få dem till att hålla ordentligt!


Tipparna är fastlimmade, är naglarna för korta använder jag tippar, annars formar.


Här är de nedfilade och formade.


Nu har vi lagt akryl och målat leopardfläckar.


Efter UV gel och 2 min härdning i UV-lampan! FÄRDIGA!



Tyvärr fick jag inte till detaljerna så bra med kameran, hade kasst ljus så blixten blev stark..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!