Silk Naturals

Är det någon av er som beställt från sidan Silk Naturals? Har precis hittat den, och det verkar finnas mycket intressant där! Alla deras produkter är cruelty free, men priserna är väldigt låga!

Nedan är några produkter so fångade mitt intresse!


Vad som bland annat är annorlunda med sidan är att du kan blanda din egen foundation helt och hållet själv! Du kan alltså få exalkt den nyans och täckningsgrad du vill, kul! Dock tror jag det är ganska svårt att blanda en foundation, speciellt när man gör det framför datorn!


Jag är även intresserad av deras rengörande balsam, de fungerar alltså utmärkt för balsammetoden. Denna med arganolja och cocosdoft! mmm...


En exfolierande kräm med endast tre ingredienser! Så söt förpackning också! Denna ska vara väldigt effektiv och endastanvändast någon minut 1-3 ggr/ veckan.


Body butter med doft av körsbärsblom. åhhh!

Förutom dessa slinker nog bland annat ett par penslar med i beställningen, behöver ett par nya! Vad jag verkligen gillar med sidan är att det mesta går att beställa i prover, perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!