BF uv topcoat

Eftersom det är så dyrt med frakten från USA var jag inte särskilt sugen på att beställa enbart ett topcoat som jag brukar använda, så jag slog istället till på ett från Ebay. tre stycken för en billig peng, och enligt beskrivningen verkar det bra. Jag märkte med en gång att det är väldigt tjockt och trögflytande i konsistensen mot mitt tidigare från Ezflow, det fungerar dock när man vant sig. Efter ett tag märkte dock en av mina kunder att det gulnade när hon solade solarie, trots att det står särskilt på flaskan att det inte ska gulna. Eftersom jag inte hunnit köpa något nytt har jag varit tvungen att varna alla om att det kan gulna, tyvärr missade en av baltjejerna att täcka över naglarna när hon solade och den vita franska manikyren blev till en gul fransk!

Så, nu ska jag ALDRIG mer köpa någon budgetvariant! Nu har jag tre av dessa flaskor som är helt värdelösa!



Köp INTE denna!

Jag antar att jag får gå tillbaka till den jag har från Ezflow, gillar att den är så lättflytande, men ibland kan den ge små pluppar på ytan, jag får kanske testa ett par olika helt enkelt..

Kommentarer
Postat av: antonija

Du kan alltid använda dem på lösnaglar... :)

jag kmr skriva en recension snart mellan ezflow och nsi geltopcoat.. .:)

2012-06-17 @ 17:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!