Beställning

Usch, det är första gången jag tycker det är riktigt jobbigt att lägga en beställning på nagelprodukter! Jag har inget jobb i sommar så det känns inte helt bra att spendera pengar :( Haha det roliga är ju att det är just när man är ledig pengarna går åt som mest, äntligen har jag tid att fixa iordning hemma (=köpa inredning) träffa vänner (=fika), sitta vid datorn (=lägga massa beställningar), ja, ni fattar :)

Nåväl, min akrylvätska är snart slut, mina filar är sönderfilade, mina nagelformar är kassa osv, så det blev en beställning från nagelgiganten! Vad jag gillar med dem är det stora utbudet (om man jämför med svenska sidor) och den supersnabba frakten! Beställer du innan 12 har du ofta paketet dagen efter!
 
Vad jag beställde:
 
Uv topcoat, 100 kr
Luktfri akrylvätska, 150 kr
Formar, 500 st, 140 kr
 
 
Sedan beställde jag filar och tomburkar att blanda glitter i!

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Sorry för sent svar! Du undrade över applicering av Depends lösfransar.. Jag tycker inte att dom är stela alls, så jag tycker inte att appliceringen brukar vara något problem. Men efter att jag applicerat limmet så brukar jag stå och böja fransarna i en båge, fram och tillbaka, så att dom mjuknar. Bara ca. 10 sekunder, så att limmet hinner bli lagom geggigt :)

2012-06-29 @ 17:19:34
URL: http://makeupartisten.nu
Postat av: Camilla

Är vätskan verkligen luktfri?

Svar: så gott som! Det går väl att känna någon typ av lukt från den, men inte alls stark, så det går inte att jämföra med vanlig akrylvätska eller nagellacksborttagning! Jag känner knappt lukten, några känner av den men ingen har tyckt att den varit stark på något sätt! För mig har det varit en förutsättning att ha den, jag skulle aldrig orka göra naglar hemma annars!
Sara

2012-08-06 @ 19:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!