Nailforms

Jag har tidigare använd ett par usla nagelformar där klistret hela tiden släpper vilket är sjukt irriterande! Jag tog äntligen tag i saken och beställde nya från nagelgiganten. Mina nya formar har en kant att klistra ihop under fungret vilket gör att de sitter mycket bättre, dock är de till för vida naglar, jag vet inte riktigt varför jag valde sådana. Jag kommer förmodligen köpa ytterligare en typ av formar från samma ställe, då de är svåra att färsta till den med naglar som har en tydligare C kurva.
 
Här är de tidigare jag hade, billiga men usla! Jag tycker inte de är särskilt krångliga att fästa, men de släpper som sagt konstant.
 
 
Mina nya, kostar 140 kr för 500 st här.
 
 
De sitter ordentligt, men som ni ser blir det lätt ett glabb som är svårt att undvika när nageln har en tydligare C-kurva. Däremot passar de utmärkt till vida/platta naglar som de ju faktiskt är avsedda för. Ska man bara satsa på en sort tycker jag dock det är bättre att hitta en sort som är till för naglar med normal kurva med en ordentlig fästkant då jag inte märkt av några problem att fästa vanliga formar på vida naglar, däremot tvärtom.

Kommentarer
Postat av: nikitaam

vilken underbar stil du har tjejen :)
Brukar du shoppa på http://goattention.se ? Jag tipsar om outfits, stylingtips och onlingeshoppar, kika in vettja:)

2012-07-31 @ 14:56:52
URL: http://nikitaam.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!