Akrylnaglar- sparkling

Nu har jag precis blivit klar med naglarna på dagens kund! Malin var här för tredje gången och blir bara modigare för varje gång, även om det går med myrsteg! haha Första gången var det vanliga franska, sedan franska med vita blomstickers på ringfingrarna och nu franska med lite vitt glitter strött över tippen! Snart blir det nog glitter i alla färger ska ni se! ;)
 
 
Äntligen börjar jag bli nöjd med naglarna jag gör! Många tycker jag gjort fina naglar länge, men kritisk som man är har jag alltid ganska mycket att klaga på! Underbart att kunna vara nöjd över det jag gör :)

Kommentarer
Postat av: Maria Söderblom

Super fint! =)

Svar: tack så jättemycket! Såg din inlägg om HIM också, var helt galen i den ett tag! har lagt sig lite nu dock, men gillar du dem gillar du kanske placebo och tiger lou också, egentligen ganska olika, men finns ändå samma känsla över det hela :)
Sara

2012-07-11 @ 00:27:03
URL: http://soderblomcrazymakeup.blogg.se/
Postat av: Maria Söderblom

Det ska jag kolla upp!! :D

2012-07-11 @ 19:43:27
URL: http://soderblomcrazymakeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!