50% på hela Elfs sortiment!

Nu kör Elf en kampanj, 50 % på hela sortimentet! Gäller till den 14, så pass på! Förr körde de denna kampanj väldigt ofta, men sedan slutade det, så om den är här för att stanna eller inte vet jag inte, i vilket fall tänkar jag, trots min veka ekonomi lägga en beställning.
 
Koden är INDEMAND50 och du måste beställa för 35 € för att få rabatten.
 
Missa inte deras mineral boost och mineral infused primer om du lägger en beställning, två riktigt bra produkter!
Jag ska även testa mascara primern, några nya läppstift, deras eyeliner i färgen teal och lite annat smått och gott!

Kommentarer
Postat av: Karin Fröderberg

Det är så fiffigt att lacket är både ett base och topcoat. Två i en lixom. Jätte smidigt! Men visst är färgen hur snygg som helst ;) Har du köpt smartgelen eller lacket?

Svar: aha, då är jag med! jag har köpt smartgelen, har hört att den fungerar ihop med primer till vanliga gels, så ska testa den ihop med produkterna jag har hemma :) Har soak off gels sedan idigare, men av det märket får man aldrig den färg man förväntar sig när man ser innehållet, så jag hoppas dessa är bättre!
Sara

2012-07-12 @ 12:21:41
URL: http://mejkme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!