Glimmer passion fruit



Det här är resultatet av soak off gel glimmer passion fruit på mina nageltippar. Jag är ruskigt nöjd med resultatet med tanke på att jag skamligt nog inte klarar av att göra fransk manikyr med nagellack, men med min gel fick jag till smileline riktigt bra även med vänster handen!
Sjäva färgen är supersvår att fånga på bild, men det är en skimmrig brun/koppar färg som tillskillnad från många andra av dessa gels täcker riktigt bra med bara två lager. Jag ville ha skimmer över hela nageln, så jag lade även ett lager av mother of pearl över, tyvärr gjorde sig inte glimmer passion fruit sig så bra i den kombinationen. Färgen har jag haft i en vecka och än så länge sitter den som berget!

Att lacka dina naglar med soak off gel är verkligen något jag kanrekommendera, så skönt att ha en färg som sitter! Jag är ju dock en sådan person som gillar att byta färg ofta, så snart hittar jag nog på något nytt :)

Eng: This is the result of soak-off gel glimmer passionfruit on my fingernail tips. I'm terribly happy with the result given since I shamefully do not manage to do French manicure with nail polish, but with my gel, I made the smile line really well even with my left hand!
The color is super hard to photograph, but it's a sparkly brown / copper color that unlike many other of these gels covering really well with only two layers. I wanted to light over the entire nail, so I also put a layer of mother of pearl over, unfortunately, did not mica passion fruit so well in that combination. The color I have had for a week and still sit on that rock!

To paint your nails with a soak-off gel is really something I kanrekommendera, so nice to have a color that is! I am however a person who likes to change colors often, as soon as I find enough of something new:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!