Depend nr.185



Depend nr.185 är ett krämlack från 2010 års vårkollektion. Det är ett lack jag snabbt drog åt mig utan att hinna kika särskilt noga eftersom man fick ett gratis på bikbok. Är superglad att jag tog just det, jag älskar färgen! Det täcker bra, ett tjockare lager rager räcker, däremot var det inte direkt en fröjd att måna med, men det förlåter jag!
Bilden visar den verkliga färgen, en dimmig naturlig orange. Det är få gånger jag blir så fäst vid ett nagellack, men detta föll jag för så hårt att jag till och med lagt gel topcoat över för att se hur länge jag kan få det att hålla.

Jag har föresten tagit bort min förlängning, så naglarna på bilden är mina naturliga, dock med en förstärkning. Trivs jättebra med den längden!

Eng: Depend nr.185 is a cream coat from the 2010 spring collection. There is a paint I quickly pulled myself without time to look particularly carefully because you got a free bikbok. Is super glad I did just that, I love the color! It covers well, a thicker layer rager enough, but it was not exactly a joy to months, but forgive it!
The picture shows the true color, a misty natural orange. There are few times I get so attached to the nail polish, but I fell for so hard that I even put gel topcoat over to see how far I can get it to stay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!