Beauties Factory





I en beställning med nagelprodukter från Beauties Factory fick jag med denna ögonskugga gratis. Tidigare hade jag inte hört något om dem, men efter att ha kikat runt lite läste jag att ögonskuggorna verkar uppskattade. Gratis är alltid kul, så jag swatchade med en gång. Färgen gillar jag skarpt, den är sådär härligt flickigt skimmrig i en fin lila färg, jag vill genast sätta rosetter i håret, ha en söt klänning och springa över en blommig äng med denna fina skugga på ögonlocken, haha!
Men oj så dåligt den fäster utan primer under! Skuggan utan primer till vänster på bilden går knapt att se över huvud taget.. High tech lighter från MUS fixar detta i ett kick, men den blir alla skuggor bättre pigmenterade och sitter säkert!

Eng:In an order with nail products from Beauties Factory, I was with this eye shadow free. Previously, I had not heard anything about them, but after having looked around a bit, I read that eye shadows seem appreciated. Free is always fun, so I swatch right away. The color I like sharp, it's like that lovely girly shimmer in a fine purple color, I would immediately put bows in their hair, have a pretty dress and run across a flowery meadow with this nice shadow on the eyelids, haha​​!
But oh so bad it adheres without primer over! The shadow without primer to the left of the image is hardly to see at all .. High tech lighter mouse fixes this in a snap, but it becomes all the more pigmented shadows and securely!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!