akrylnaglar- vår







Trots att jag knappt gjort några julnaglar själv har jag nästan tröttnat på dem efter att jag läst massor av adra nagelbloggar. Så jag kände för lite vårdesigner nu, blandade till ett nytt glitter som jag testade!
Blev inte exakt som jag tänkt mig, men det är bara att göra nytt! De små rosa blommorna kommer från sheba.

Eng: Although I barely made ​​any christmasnails myself, I have almost tired of them after I read lots of adra nail blogs. So I felt to dosome springdesigns now, blended a new glitter.
Was not exactly as I expected, but it's just to make new!

Kommentarer
Postat av: Sara - lackat

snygga!

2012-01-04 @ 20:33:45
URL: http://lackat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!