Akrylnaglar- leopard





Idag gjorde jag nagelförlängning på Sofie, fick som vanligt bestämma själv, designen har jag i princip stulit rakt av från Julia, vi stötte dock på lite komplikationer. Rummet vi satt och gjorde var hyfsat kallt och akrylen ville aldrig stelna! Jag formade den som jag ville ha den och efter en liten stund hade den flutit ut över hela fingertippen! Så att forma den lilla glitterranden var ett rent jäkelskap.. Men efter en låång tid blev slutresultatet helt okej!

Eng: Today I did nail extension on Sophie, was, as usual, to decide for myself, the design, I have basically stolen straight from Julia, we encountered, however, some complications. The room we were doing was pretty cold and acrylic never wanted to solidify! I formed it as I wanted it and after a while it had floated out over the finger tip! How to shape the little glitter stripe was a real bastard knowledge .. But after a låång time the end result was okay!



Självklart ville lillasyster Hanna också få fina naglar, så fick bli lite stickers och stenar på henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!