Akrylnaglar- inspiration



Måste säga att jag gillar designen på Kissies naglar, annars tycker jag inte det är så snyggt med diagonala linjer med olika färger, men just den bruna och vita gick så bra ihop! Dock gillar jag inte att den gamla utväxten syns igenom..

Eng: Must say I like the design on kissies nails, otherwise I do not think it is so neat with diagonal lines with different colors, but just the brown and white go so well together! However, I do not like the old outgrowth show through ..

Kommentarer
Postat av: Emelie - Crazynails

Sv: tack :D

2012-01-04 @ 19:58:19
URL: http://crazynails.blogg.se/
Postat av: Antonija Ereiz

Den syns igenom pga. att kiana använder Beige akryl till nagelbädden och sen rosa translucent över den. Jag gillar de inte...beige ska man använda på de som har den färgen på sin naturliga nagelbädd - oftast är de människor med mörkare hudfärg. På alla "vitingar" ska man hålla sig till rosa....- min åsikt bara=)

2012-01-04 @ 22:35:10
URL: http://nailsnstuff.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!