Haircut

I Fredags var jag hos frisören, min tanke var att gå därifrån med en strikt page och ombre färgning. Tjejen som klippte mig visste inte vad ombre var och trodde det skulle bli svårt att få till när jag berättade, så jag ville inte göra en chansning och få det misslyckat. Jag hade nämligen två dagar innan själv lagt in en mörkare brun, eftersom jag har så mycket röda pigment i mitt hår var sisken stor att ombren skulle bli orange liknande istället för blond, och det ville jag absolut inte!

Resultatet:







Ber om ursäkt för den kassa kvalitén, lånade dem från salongens blogg eftersom jag själv glömde ta bilder när jag kom hem. Nu blev det istället in lite längre page och inte särskilt strikt, men klipningen är jag nöjd med! Nästa gång kommer jag dock göra det kortare, det går ju så snabbt för en frisyr som denna att växa ut!

Kommentarer
Postat av: Mia

så otroligt fin frisyr =)

2012-02-26 @ 19:25:12
URL: http://www.miasmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!