Bronze






Även de dagar jag har ont om tid på morgonen tycker jag om att testa något på något nytt, kanske testa en läppenna som eyeliner, ett läppstift ihop med ett nytt gloss använda ett rouge som ögonskugga och så vidare. Framför allt gillar jag att lägga produkterna på olika sätt. Jag lägger alltid solpuder under kindbenen eller enbart på äpplet som ett rouge. Nu tastade jag att lägga ordentligt med bronser på kindbenet och upp mot tinningarna. Det blev ganska bra tycker jag!
I övrigt bestod sminkningen av ögonskuggan Diva från MUS, och lip color pot i färgen red wine från Cailyn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!