B-brown



Min blogg handlar inte på något sätt om mode, men jag vill trots detta presentera en bikini jag nyss beställde från B-brown.se
Deras badkläder är gjorda av ett material som släpper igenom solens strålar, du får alltså en jämn bränna över hela kroppen! Just i sömmarna där tyget ligger dubbelt kan det dock fortfarande bli bikinibränna, men det löser man lätt genom att flytta kanterna regelbundet under solningen.
Nackdelen är att de flesta mönster påminner om något som jag förmodligen kan hitta i min mormors mammas garderob. Jag valde mönstret "paradise" som ni ser ovan, det är ändå en godkänd design enligt mig!

Så, så fort jag får hem min bikini ska jag testa sola i den och uppdaterar er med resultat!
Är ni intresserade av att skaffa denna så passa på innan 14 Februari, fram tills dess har de 25%.
Med frakt fick jag betala ca 600 kr för min bikini.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!