That Girl

 
Nu ska jag strax iväg och skriva en omtenta i finansiell planering och finansiella kontrakt. En tenta jag ärligt talat haft mardrömmar om. Jag mådde inte bra när vi hade kursen och den har verkligen kännts omöjlig för mig. Så svår att jag inte ens orkat ge den ett ärligt försök. Jag har inte pluggat alls som jag borde, har kanske lagt ner en veckas slöplugg, trots att jag var ledig hela sommaren för att klara den.. fy skäms!
Men jag har i alla fall blivit av med min rädsla för den och kommit underfund med att även jag kan klara den. Så småningom! haha
 
Bas:
Garnier BB cream, elf tinted moisturizer
Elf covel all stick
Isadora Duo blusher- dark nougat
 
Ögon:
Smashbox photofinish eyeprimer
beige/guld, ljus lila, mörk metallic lila, ljusbeige från "costal scents" paletten
MUS cake eyeliner black
 
Läppar:
Från 99 paletten

Kommentarer
Postat av: my

Ja snälla det får du jättegärna göra! :)

2012-08-17 @ 11:58:39
URL: http://myppan.blogg.se
Postat av: Caroline | Makeupedia.se

Vad snyggt! Hoppas tentan gick bra, har varit med om mardrömskurser också :(

2012-08-17 @ 13:11:48
URL: http://makeupedia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!