isadora duo blusher matte and pearly- 91 dark nougat

Denna blusher från isadora knep jag lite impulsaktigt (nu låter det som om jag stulit den, så är inte fallet!) på en liten rea för några veckor sedan. Produkten verkar dessvärre inte finnas i sortimentet längre, så jag vet inte vad ordinarie pris är. Den blev i vilket fall min för 29 pix. Riktigt glad är jag över det, för denna produkt använder jag numer varje dag jag bär smink!
 
Detta är alltså ett rouge, men i denna mörka färg passar den inte alls som rouge för mig, däremot är den lysande som solpuder och enklare contour! Den matta färgen längst upp använder jag under kinsbenen och i tinningarna för att smala av ansiktet lite, därefter går jag över med lite av den skimmriga (den nedre) på kindbenen och lite här och var där jag känner för extra glow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!