In love!

Idag hann jag göra en superenkel sminkning och passade på att testa en eyeliner jag fick i min goodiebag från Nelly high heel party.
 
 
Bas:
Foundation-Garnier BB cream -light, Elf tinted moisturizer
contour & solpuder: Isadora Duo blusher- dark nougat
Rouge: från palett
 
Ögon:
Eyeliner: Mabelline eyestudio lasting drama gel eyeliner- black chrome
 
Läppar: Lypsyl och rouge, samma som på kinderna
 
Denna eyeliner är verkligen en fullträff! Jag har testat sååå många men ingen har fallit mig i smaken så som denna, pull pott! Den förtjänar ett eget inlägg, så det kommer inom en snar framtid!
 

Kommentarer
Postat av: julia

sv: tack :) hur menar du? mina naturliga naglar är rätt breda så därför blir dom så..

Svar: aha, det klart då kan det bli lite klurigt! Jag brukar fila den naturliga nageln smalare innan jag gör en förlängning på personer med väldigt breda naglar, får förstås använda sunt förnuft så det inte blir för mycket! Alternativt ha en kort naturlig nagel så man kan bygga ut den smalare än vad den naturliga hade växt. Kan ju testa ock se! :)
Sara

2012-08-15 @ 18:19:35
URL: http://jjuliees.blogg.se
Postat av: julia

fint det blev med eyelinern också :)

2012-08-15 @ 18:19:56
URL: http://jjuliees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!