sicken tabbe..

Jag har ju varit hemma hos min familj ett par dagar nu (därav den dåliga uppdateringen) och skulle som vanligt göra mammas naglar när jag ändå var där. Jag plockade med mig prylarna jag behövde och skulle sätta igång. Tipparna var pålimmade och akrylen skulle läggas. Så märker jag att den stelnar fort som sjutton! Märkligt tänker jag, kanske är det varmt i rummet?
Nåväl, jag fortsätter och får helt enkelt skynda mig så fort jag kan med att lägga akrylen.. Så tittar jag upp och ser flaskan med akrylvätskan i. Det var inte flaskan med akrylvätska. Det var flaskan med brushcleaner. Båda flaskorna är nya och gula, så i min brådska med packandet tittade jag inte så noga. Akrylen fastnade givetvis inte, så det var bara att dra loss skiten! SÅ irriterande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!